Hallo,
Ik bied hierbij mijn 2 boxen en versterker aan, het gaat hier om:
- 2x Wharfedale EVP-X15
- 1x DAP Palladium 1200
- 2x Jack kabeltjes 50cm
- 2x Speakon kabels
De versterker is 1,5 jaar oud en is 2 keer uit de doos geweest, hij heeft eigenlijk gewoon geen gebruikerssporen. Hij heeft altijd onder mijn bed (in de doos) gestaan, geen vochtige ruimte dus. Er zit geen garantie meer op, hij is gekocht bij RJ-shop. De nieuwprijs van de versterker is 260,-.
De speakers heb ik 1,5 jaar geleden 2e hands gekocht, ik heb ze overgekocht van iemand die in een DJ-zaak werkt dus die weet wel hoe hij er mee om moet gaan, hij had ze als extra-paartje dus heeft er ook weinig mee gedaan, ze zien er dus ook nog zo goed als nieuw uit, op wat haren van mijn kat na
. Ook deze zijn 2 keer gebruikt en hebben voor de rest altijd afgedekt gestaan in een niet vochtige ruimte. Hier heb ik geen bonnen meer van. De nieuwprijs per box ligt rond de 200,-.
De kabeltjes zijn allemaal ook in orde.
Stats:
Bieden is ook toegestaan, als je informatie wilt PM me dan.
Foto's:

Ik bied hierbij mijn 2 boxen en versterker aan, het gaat hier om:
- 2x Wharfedale EVP-X15
- 1x DAP Palladium 1200
- 2x Jack kabeltjes 50cm
- 2x Speakon kabels
De versterker is 1,5 jaar oud en is 2 keer uit de doos geweest, hij heeft eigenlijk gewoon geen gebruikerssporen. Hij heeft altijd onder mijn bed (in de doos) gestaan, geen vochtige ruimte dus. Er zit geen garantie meer op, hij is gekocht bij RJ-shop. De nieuwprijs van de versterker is 260,-.
De speakers heb ik 1,5 jaar geleden 2e hands gekocht, ik heb ze overgekocht van iemand die in een DJ-zaak werkt dus die weet wel hoe hij er mee om moet gaan, hij had ze als extra-paartje dus heeft er ook weinig mee gedaan, ze zien er dus ook nog zo goed als nieuw uit, op wat haren van mijn kat na
. Ook deze zijn 2 keer gebruikt en hebben voor de rest altijd afgedekt gestaan in een niet vochtige ruimte. Hier heb ik geen bonnen meer van. De nieuwprijs per box ligt rond de 200,-.De kabeltjes zijn allemaal ook in orde.
Stats:
Wharfedale EVP-X15
Frequency Respons: 45Hz-20kHz
Sensivity: 98dB
Maximum SPL Peak DB: 129dB
Watt RMS: 300W
Watt Max: 600W
Watt Peak: 1200W
Gewicht: 28kg
DAP Palladium 1200
Stereo mode: 8Ohm: 2x 530 Watt RMS
4Ohm: 2x 800 Watt RMS
Bridge mode: 8Ohm: 1600 Watt RMS
De versterker en de boxen gaan perfect samen!
Ik doe ze weg aangezien ik ze vrijwel nooit gebruik.Frequency Respons: 45Hz-20kHz
Sensivity: 98dB
Maximum SPL Peak DB: 129dB
Watt RMS: 300W
Watt Max: 600W
Watt Peak: 1200W
Gewicht: 28kg
DAP Palladium 1200
Stereo mode: 8Ohm: 2x 530 Watt RMS
4Ohm: 2x 800 Watt RMS
Bridge mode: 8Ohm: 1600 Watt RMS
De versterker en de boxen gaan perfect samen!
Versterker: Verkocht voor 165
Boxen: 200,-
Boxen: 200,-
Bieden is ook toegestaan, als je informatie wilt PM me dan.
Foto's:

Prijs is gewijzigd naar 450,-
Ik wil graag nog even zeggen dat alles dus echt gewoon zo goed als nieuw is! 

Van foto's maken is het nog niet gekomen, heb namelijk PW-week dus weinig tijd, als je echt interesse hebt en je wilt foto's zien dan moet je even PM-en, dan maak ik wel tijd.
Schop
Komaan...
Bieden mag en als je foto's wilt vraag je het maar!
Kick en prijsverlaging
425
Foto's van de versterker staan er nu ook op.
Prijsverlaging: 400
Prijsverlaging: 400
Versterker is in perfecte staat, 1 keer gebruikt, dus hier hoop ik nog wel 200 euro voor te krijgen.
Prijsverlaging voor hele set: 375,-
Veel lager ga ik waarschijnlijk niet, maar je kan altijd bieden
Prijsverlaging voor hele set: 375,-
Veel lager ga ik waarschijnlijk niet, maar je kan altijd bieden

Nee sorry dat is voor mij te hoog, voor een tweedehands item betaal ik max 2/3 van de nieuwwaarde.
Nieuwprijs is volgens Bax-shop 259.
(259:3)x2=172
Voor 180 mag ie weg...
Speakers mogen voor 200 weg.
Alles in een koop: 360
(259:3)x2=172
Voor 180 mag ie weg...
Speakers mogen voor 200 weg.
Alles in een koop: 360
Een vriend van mij is geinteresseerd in de boxen, grote kans dat ik ze aan hem verkoop.
Iemand interesse in de versterker?
Boxen zijn onder voorbehoud verkocht voor 200
Iemand interesse in de versterker?
Boxen zijn onder voorbehoud verkocht voor 200
Kick, op de boxen mag nog wel gewoon geboden worden, alleen onder de 200 zal ik ze niet verkopen.
morgen bespreek ik een deal voor een nieuwe moto, gaat die niet door dan denk ik dat je wel wat van me hoort voor de boxen 

Create an account to leave your comments